skip to Main Content

CONDICIONS GENERALS I PARTICULARS DE CONTRACTACIÓ, COMUNICACIÓ, RESERVES I ANUL.LACIONS

REFUGI ESTANYS DE LA PERA, en endavant, Genni Archetti, amb NIE X7024596M, persona propietària i que explota la pàgina web www.estanysdelapera.cat, presta el servei entre els seus clients i el Refugi Estanys de la Pera, establint-se el contracte d’allotjament directament entre el client i el refugi. El refugi és el responsable de la correcta execució d’aquest contracte d’allotjament en els termes establerts en aquest, així com de qualsevol altra obligació que correspongui al seu àmbit de gestió d’acord amb la legislació vigent aplicable.

Genni Archetti, en la seva qualitat d’intermediària, li correspon:

Gestionar amb diligència la reserva sol·licitada pel client, traslladant en tot moment al client al llarg del procés de reserva la informació relativa al servei seleccionat pel mateix.
Enviar al client la corresponent confirmació de reserva, tal com s’exposa en els apartats següents
Qualsevol altra obligació que li correspongui segons la legislació vigent aplicable. El refugi respondrà enfront del client en funció de les obligacions que li correspongui en el seu àmbit de gestió d’acord amb la legislació vigent aplicable.

PROCEDIMENT DE RESERVA I FORMA DE PAGAMENT:

Per a reservar un servei de dinar mitjançant la web s’han de dur a terme els següents passos:

1) Selecció la data
2) Cerca de disponibilitat
3) Introducció de dades i acceptació de les condicions generals i de política de protecció de dades
4) Pagament de la reserva

L’usuari abans de finalitzar el procés de reserva ha de donar la seva conformitat expressa als àpats i dates per ell seleccionats, així com a les condicions generals del refugi i condicions particulars del mateix i a les dades personals i de pagament introduïts.

Així mateix, l’usuari és el responsable d’introduir correctament les dades que li són sol·licitats per a dur a terme el procés de reserva, com ara el seu nom i cognoms, matrícula de cotxe…

En el cas que al llarg del procés de reserva i abans de la seva finalització l’usuari detecti que ha comès algun error en la introducció de dades, haurà de tornar enrere fins a la pantalla corresponent en la qual poder esmenar-ho o, en defecte d’això, començar de nou el procés de reserva.

Es sol·licitarà per a poder formalitzar la reserva d’àpats per a una data/es concreta/es el pagament d’un % del total de la reserva i serveis extres contractats en concepte de dipòsit. Aquest dipòsit haurà d’abonar-se via targeta de crèdit/dèbit.

L’import restant s’haurà d’abonar directament en el refugi i aquest serà el que hagi d’emetre la factura de serveis pel total de l’abonat.

Si l’entitat bancària no autoritza el cobrament en la targeta que l’usuari utilitzi com a mitjà de pagament, se li mostrarà a l’usuari, en la pàgina web un advertiment informant-lo que el pagament no ha pogut efectuar-se. Pel que, si es produeixen tals incidències la reserva no podrà ser confirmada.

Una vegada finalitzat el procés de sol·licitud de reserva, si l’entitat bancària accepta el càrrec del dipòsit en la targeta subministrada pel client a aquest efecte al llarg d’aquest procés, es procedirà a remetre la corresponent confirmació de reserva a l’adreça de correu electrònic prèviament facilitada pel client.

Juntament amb aquest correu de confirmació es remetrà el corresponent núm. de reserva, que en tot cas haurà de ser presentat a efectes identificatius en el refugi i ser admès en el moment de la seva arribada a aquest.

NO ASSISTEIX A L’USUARI EL DRET DE DESISTIMENT DE LES VENDES A DISTÀNCIA

Tal com disposa l’article 103 l) del Reial decret legislatiu 1/2007 pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei General per a la Defensa de Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, en els contractes que es refereixen al subministrament de serveis d’àpats, si els contractes preveuen una data o període d’execució específic, com és el cas, als usuaris no els assisteix el dret a desistiment de les vendes a distància consistent en el dret a desistir del contracte a distància per qualsevol causa amb dret a devolució de l’import íntegre abonat en el termini dels 14 dies naturals comptats a partir del dia de celebració del contracte.

Pel que en aquest cas si l’usuari sol·licita la cancel·lació de la seva reserva  li resultarà d’aplicació el que es disposa en la clàusula següent relativa a la “Cancel·lació de la reserva per l’usuari una vegada confirmada”.

CANCEL·LACIÓ DE LA RESERVA PER L’USUARI UNA VEGADA CONFIRMADA

El refugi retindrà el següent percentatge de la paga i senyal:

  • 50% de la paga i senyal si s’anul·la entre 5 i 2 dies abans de la data per la qual s’ha realitzat la reserva dels àpats;
  • 100% de la paga i senyal si s’anul·la dins d’1 dia abans de la data per la qual s’ha realitzat la reserva dels àpats.

(Els percentatges indicats anteriorment també s’apliquen si la cancel·lació és per causes meteorològiques).

NO PRESENTACIÓ PER PART DEL CLIENT AL REFUGI SENSE PREVI AVÍS PER PART SEVA

En els supòsits de no presentació per part dels clients en el refugi sense haver avisat prèviament (el que es coneix comunament com “NO XOU”), l’usuari perdrà el 100% de la paga i senyal.

CONCEPTES NO INCLOSOS EN EL PREU

Els preus no inclouen en cap cas els serveis extres del refugi no inclosos en el règim d’àpats seleccionat.

PERSONES AMB MOBILITAT REDUÏDA

Les persones amb mobilitat reduïda, abans de procedir a la sol·licitud de la reserva, hauran de posar en coneixement Genni Archetti de tal situació, a fi de valorar la possibilitat i viabilitat del servei d’acord amb les característiques d’aquest.

VIATJAR AMB ANIMALS

No està permesa l’entrada d’animals en el Refugi dels Estanys de la Pera.

SOL·LICITUD DE SERVEIS ESPECIALS

La sol·licitud de qualsevol mena de servei especial per part de l’usuari haurà de realitzar-se contactant directament el refugi per correu electrònic (estanysdelapera.refugi@feec.cat) amb anterioritat a la finalització del procés de reserva. Aquestes sol·licituds especials sempre estan subjectes a disponibilitat de les instal·lacions del refugi.

RECLAMACIONS

Els clients poden interposar les seves queixes i reclamacions o sol·licitar informació sobre els serveis oferts o contractats al refugi per mitjà de l’adreça de correu electrònic estanysdelapera.refugi@feec.cat

COMUNICACIONS VIA EMAIL O WHATSAPP

El client acepta en aquest moment l’autorització per fer comunicacions a través de l’App de missatgeria instantània WhatsApp o via email amb la finalitat d’agilitzar la gestió de els serveis contractats i la comunicació entre ambdues parts, per això qual se’n sol·licita el consentiment exprés. No s’envia cap tipus de publicitat via Whatsapp.

Back To Top